۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

از چه چيزي مي ترسيد؟


من از فيلم هاي ترسناك -18 مي ترسم. وهمين طور از اين كه بعدش خواب هاي بد ببينم. من در گذشته از ارتفاع و سوسك مي ترسيدم. امّا حالا سوسكه جرعت داره بياد جلو من ، فيتيله پيچش مي كنم و از پنجره مي اندازمش بيرون يا با سيگارت و كپسولي مي فرستمش هوا و مي تركانمش.

من براي اين از فيلم هاي 18- مي ترسم كه واقعا ترسناك هستند يا فيلم هاي 12- يا فيلم هايي مثل پسچي سه بار در نمي زند زياد ترسناك نيستند اما باعث مي شمند من خوابم نبرد . من براي اين از ارتفاع مي ترسم كه احساس مي كنم ممكن است پرت شوم و مغزم پس از برخورد به زمين متلاشي شود.

من براي اين از سوسك مي ترسم كه كمي زشت و چندش است به خصوص وقتي آن ماده ي سفيد ازش بيرون مي زند من بالا مي آورم .

۲ نظر:

  1. بچه ام مسخ کافکا رو دوس داره خوب!
    لااقل سگ ولگرد و بهش بخونه! :دی

    پاسخحذف
  2. علی جون با همه حیوونا مهربون باش.
    هم با پروانه، هم با سوسک.
    ببین خاله سوسکه چه پاهای خارخاری نازی داره!:دی

    پاسخحذف