۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

انتظارات من از معلمم


من مي خواهم معلمي مهربان و خوش رو داشته باشم.

و همين طور معلمي كه سخت گير نباشد و وقتي زنگ اولي ما خورد درس رارو به اتمام ببردو وقتي درس جديدي را مي دهد اگر درس زياد بود نگويد همان شب يك بار از روي آن بنويس.

من از معلمم مي خواهم به هر گروه از گروه هاي تشكيل شده ي چهارنفره يك مسئوليت مانند تحقيق در مورد علوم يا روزنامه ي ديواري بدهد

من يك خاهش ديگر هم از معلمم دارم و آن اين است كه در كلاس بيشتر خاطره تعريف كند و بعد از پايان چند جمله اگر دست كسي بالا بود به او اجازه ي صحبت بدهد و همين طور خاهش مي كنم اجازه دهد تا ما در كلاس در روز لااقل 5 دقيقه آزاد باشيم و لطفا جاي بچه ها را اوض نكند.

اگركسي وسيله اي نياورده بود تا فردا به او فرصت دهد .من يك خاهش ديگر هم دارم و خاهشم اين است كه جايزه اي تعيين كرده و هر گروه كه مسبت بيشتري داشت به او بدهد و من متعصفم اگر ناراحت تان كردم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر